بهترین موسیقی سلنا گومز + پرطرفداترین موزیک های او

سلنا گومز، خواننده، ترانه سرا و بازیگر با استعداد آمریکایی، سال هاست که مخاطبان را با موسیقی خود مجذوب خود کرده است. گومز با صدای روح‌انگیز، ملودی‌های جذاب و اشعار مرتبط، به یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین ستاره‌های پاپ در نسل خود تبدیل شده است. در این مقاله، بهترین موسیقی سلنا گومز را بررسی خواهیم کرد، که تکامل او به عنوان یک هنرمند، تأثیر او بر فرهنگ پاپ، و دلایلی که چرا موسیقی او با طرفداران بسیاری در سراسر جهان طنین انداز شده است را برجسته می کند.

برای مشاهده اخبار و ثروت پویان مختاری با ماه همراه باشید.

سلنا گومز اولین بار به عنوان بازیگر در مجموعه تلویزیونی محبوب کودکان "جادوگران شهر ویورلی" که از سال 2007 تا 2012 پخش شد به شهرت رسید. با این حال، انتقال او به موسیقی بود که واقعاً استعدادهای او را به نمایش گذاشت و او را در کانون توجه بین المللی قرار داد. گومز در سال 2009 گروه Selena Gomez & the Scene را تشکیل داد و با هم، اولین آلبوم خود را با نام "Kiss & Tell" در همان سال منتشر کردند. این آلبوم ترکیبی از تأثیرات پاپ و راک را به نمایش گذاشت و آواز گومز در مرکز صحنه قرار گرفت. تک‌آهنگ اصلی، Falling Down، یک موفقیت تجاری بود و در رتبه 82 جدول 100 داغ بیلبورد قرار گرفت و این آلبوم توسط انجمن صنعت ضبط آمریکا (RIAA) گواهی طلا گرفت.

همانطور که گومز به عنوان یک هنرمند به رشد خود ادامه داد، موسیقی او تکامل یافت و او شروع به آزمایش با سبک ها و ژانرهای مختلف کرد. دومین آلبوم او با صحنه، "یک سال بدون باران" در سال 2010 منتشر شد و صدای پخته تری را با تأثیرات رقص پاپ و الکتروپاپ به نمایش گذاشت. آهنگ عنوان، "یک سال بدون باران" به یک آهنگ برتر تبدیل شد و آلبوم توسط RIAA گواهی طلا گرفت. آواز گومز قوی تر از همیشه بود و توانایی او در انتقال احساسات از طریق صدایش به یکی از ویژگی های موسیقی او تبدیل شد.

در سال 2011، سلنا گومز و صحنه سومین و آخرین آلبوم خود را با نام "When the Sun Goes Down" منتشر کردند. این آلبوم ترکیبی از رقص پاپ، الکتروپاپ و سینت پاپ بود و آواز گومز همچنان با عمق و دامنه خود تحت تاثیر قرار می‌گرفت. تک آهنگ اصلی آلبوم، "Who Says"، با اشعاری که شنوندگان را تشویق می کرد تا خود واقعی خود را در آغوش بگیرند و تحت تاثیر منفی قرار نگیرند، به سرود قدرتمند خودپذیری و توانمندسازی تبدیل شد. پیام مثبت این آهنگ در میان بسیاری از طرفداران جوان گومز طنین انداز شد و به موفقیت تجاری تبدیل شد و در رتبه 21 جدول 100 داغ بیلبورد قرار گرفت.

پس از انتشار «وقتی خورشید غروب می‌کند»، گومز از موسیقی فاصله گرفت و روی حرفه بازیگری و پروژه‌های دیگر تمرکز کرد. با این حال، او در سال 2013 با تک آهنگ موفق خود "Come & Get It" به عنوان یک هنرمند انفرادی، پیروزمندانه به صحنه موسیقی بازگشت. این فصل جدیدی را در حرفه موسیقی گومز رقم زد، زیرا او شروع به کشف تم ها و صداهای بالغ تر کرد. "Come & Get It" ملودی خشن و الهام گرفته از شرق را به نمایش گذاشت و رشد گومز را به عنوان یک هنرمند به نمایش گذاشت. این آهنگ یک موفقیت تجاری بود و در رتبه 6 جدول 100 داغ بیلبورد قرار گرفت و گومز را به عنوان یک نیروی قابل حساب در صنعت موسیقی پاپ معرفی کرد.

حرفه انفرادی گومز به شکوفایی ادامه داد و او مجموعه ای از تک آهنگ ها و آلبوم های موفق را منتشر کرد. آلبوم 2015 او "Revival" یک موفقیت انتقادی و تجاری بود و صدایی بالغ تر و درون نگرتر داشت. تک آهنگ اصلی آلبوم، "Good for You" با حضور رپر A$AP Rocky، آواز داغ گومز را به نمایش گذاشت و اعتماد به نفس و توانمندی او را به عنوان یک زن به نمایش گذاشت. این آلبوم همچنین شامل آهنگ‌هایی مانند «همان عشق قدیمی» و «دست‌ها به خودم» بود که شهرت گومز را به‌عنوان یک ستاره پاپ که نمی‌ترسید مرزها را کنار بگذارد و موسیقی‌اش را آزمایش کند، بیشتر کرد.

برچسب ها: زندگی نامه , سلبریتی , اخبار هنرمندان ,

[ بازدید : 14 ]

[ سه شنبه 5 ارديبهشت 1402 ] 7:58 ] [ diyana ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]