بیوگرافی مکسول بهترین خواننده R&B

ماکسول با نام اصلی جرالد ماکسول ریورا، خواننده و ترانه سرای R&B برنده جایزه گرمی است که به خاطر آواز روان و صدای روح‌انگیزش شناخته می‌شود. او در 23 می 1973 در بروکلین، نیویورک به دنیا آمد و در خانواده ای پر از موسیقی بزرگ شد. پدرش موسیقیدان سابق پورتوریکویی و مادرش هائیتی-آمریکایی با عشق به موسیقی بود.


افراد بسیاری در این حرفه فعالیت دارند که میتوان از آن ها یاد کرد ولی یکی از بهترین R&B خوان های ایرانی امکیر تتلو نام دارد. او طرفداران بسیار زیادی را دارد که شما میتوانید برای مشاهده رکوردهای امیر تتلو با ما همراه باشی.در این مقاله ما زندگی ماکسول را بررسی خواهیم کرد امیدواریم از این مقاله لذت ببرید.


علاقه ماکسول به موسیقی در سنین جوانی آغاز شد و او شروع به خواندن در گروه کر کلیسای خود کرد. او همچنین نواختن سازهای مختلف از جمله گیتار، پیانو و درام را آموخت. با بزرگتر شدن، علاقه بیشتری به موسیقی R&B پیدا کرد و شروع به توسعه صدای منحصر به فرد خود کرد.


در اوایل دهه 1990، ماکسول شروع به اجرا در باشگاه های مختلف شهر نیویورک کرد و به سرعت طرفدارانی پیدا کرد. او در سال 1994 با کلمبیا رکوردز قرارداد ضبط امضا کرد و اولین آلبوم او به نام "Maxwell's Urban Hang Suite" در سال 1996 منتشر شد. این آلبوم یک موفقیت تجاری و انتقادی بود و ماکسول را به عنوان یکی از بهترین خوانندگان R&B خود معرفی کرد. نسل.

«سوئیت هنگ شهری مکسول» یک آلبوم مفهومی بود که داستان یک رابطه عاشقانه را از ابتدا تا انتها روایت می کرد. این آلبوم به دلیل رویکرد نوآورانه اش به موسیقی R&B، که روح سنتی و فانک را با عناصر جاز و هیپ هاپ ترکیب می کرد، مورد ستایش قرار گرفت. تک‌آهنگ اصلی آلبوم، «عراج (هیچ وقت تعجب نکن)» به یک موفقیت تبدیل شد و ماکسول را به عنوان یک نیروی اصلی در موسیقی R&B معرفی کرد.


دومین آلبوم ماکسول، "Embrya" در سال 1998 منتشر شد و این آلبوم به کاوش او در موسیقی نوآورانه R&B ادامه داد. این آلبوم از نظر انتقادی موفقیت آمیز بود اما از نظر تجاری به اندازه اولین آلبوم او موفق نبود. ماکسول پس از انتشار «Embrya» از موسیقی فاصله گرفت تا روی زندگی شخصی خود تمرکز کند و از فشارهای صنعت موسیقی در امان بماند.


ماکسول در سال 2001 با سومین آلبوم خود به نام «اکنون» به موسیقی بازگشت. این آلبوم بازگشتی بود به صدای کلاسیک R&B که ماکسول در اولین آلبوم خود بررسی کرده بود و شامل تک آهنگ های موفق "Lifetime" و "This Woman's Work" بود. "اکنون" یک موفقیت انتقادی و تجاری بود و موقعیت ماکسول را به عنوان یکی از بهترین خوانندگان R&B نسل خود تثبیت کرد.


در سال 2009، ماکسول چهارمین آلبوم خود را با نام "BLACKsummers'night" منتشر کرد. این آلبوم اولین آلبوم از یک سه گانه برنامه ریزی شده از آلبوم ها بود، و نشان دهنده انحراف از صدای تجربی بود که ماکسول در آلبوم های قبلی خود بررسی کرده بود. "BLACKsummers'night" با تمرکز بر سازهای زنده و آواز ماکسول، صدایی ضعیف تر داشت. این آلبوم یک موفقیت تجاری و انتقادی بود و اولین جایزه گرمی را برای ماکسول برای بهترین آلبوم R&B به ارمغان آورد.


ماکسول پس از انتشار "BLACKsummers'night" از موسیقی فاصله گرفت تا روی زندگی شخصی خود تمرکز کند و روی دو آلبوم بعدی این سه گانه کار کند. دومین آلبوم از این سه گانه با نام "BlackSUMMERS'night" در سال 2016 منتشر شد و صدای ضعیف آلبوم اول را ادامه داد. این آلبوم از نظر انتقادی موفقیت آمیز بود اما از نظر تجاری به اندازه آلبوم قبلی خود موفق نبود.


ماکسول به خاطر آوازهای روان، صدای روح‌انگیز و رویکرد نوآورانه‌اش به موسیقی R&B معروف است. او را با خوانندگان کلاسیک R&B مانند ماروین گی و استیوی واندر مقایسه می کنند و به دلیل توانایی اش در ترکیب آر اند بی سنتی با عناصر جاز، فانک و هیپ هاپ تحسین شده است. موسیقی ماکسول به عنوان رمانتیک، درون نگر و آگاهانه اجتماعی توصیف شده است و اشعار او اغلب مضامین عشق، روابط و رشد شخصی را بررسی می کند.


ماکسول علاوه بر حرفه موسیقی، به خاطر فعالیت های بشردوستانه اش نیز شهرت دارد. او از موسسات خیریه مختلفی حمایت کرده است. 

برچسب ها: اخبار هنرمندان , سلبریتی , بیوگرافی , اخبار سلبریتی ,

[ بازدید : 13 ]

[ دوشنبه 11 ارديبهشت 1402 ] 20:28 ] [ diyana ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]