بلا حدید کیست؟ + بررسی زندلی مدل معروف

بلا حدید یک سوپر مدل است که در کمپین های برندهایی مانند بولگاری و فندی حضور داشته است. حدید قصد دارد از شهرت خود برای "تغییر چیزی در جهان به سمت بهتر شدن" استفاده کند. او در مورد مبارزات بهداشت روانی خود، تجربه خود با بیماری لایم و وضعیت فلسطینیان صحبت کرده است. حدید دوست دارد روزی بازیگری کند، اگرچه در حفظ دیالوگ مشکل دارد.

در این مقاله قصد دالریم زندگی بلاحدید را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما به شناخت مدلینگ های ایرانی علاقمند هستید میتوانید با ما همراه باشید و رابطه نیلی اقشار و پویان مختاری مدلینگ ایرانی را مطالعه فرمایید.

زندگی اولیه و خانواده

ایزابلا خیر حدید در 9 اکتبر 1996 در واشنگتن دی سی متولد شد. پدر حدید، محمد حدید، یک معمار و توسعه دهنده املاک و مستغلات است. مادرش، یولاندا حدید، یک مدل سابق است که در سریال The Real Housewives of Beverly Hills بازی کرده است. حدید با یک خواهر بزرگتر به نام جیجی و یک برادر کوچکتر به نام انور بزرگ شد که هر دو نیز مدل هستند. علاوه بر این، حدید دو خواهر ناتنی بزرگ‌تر به نام‌های آلانا و ماریل دارد که از رابطه قبلی پدرش هستند.

مادر حدید در 16 سالگی هلند را به مقصد ایالات متحده ترک کرد. پدرش یک پناهنده از فلسطین بود که او نیز در سنین جوانی به ایالات متحده آمد. حدید که گفته است «به مسلمان بودنم افتخار می کنم» در جشن عید و رمضان بزرگ شد. با این حال، او در سال 2017 خاطرنشان کرد: "وقتی بزرگتر شدم، کار می کردم و به مدرسه می رفتم، بنابراین نمی توانستم برای مدت طولانی روزه بگیرم."

والدین حدید در سال 2000 از هم جدا شدند. مادر او در بخشی از دوران کودکی حدید با تهیه کننده موسیقی دیوید فاستر ازدواج کرد، اگرچه آن ازدواج نیز پایان یافت.

حدید در مصاحبه ای در سال 2017 از دوران کودکی خود در کالیفرنیا چنین توضیح داد: "وقتی در مزرعه ای در سانتا باربارا بزرگ شدم، روزها به مدرسه می رفتم، سپس مستقیم به انبار می رفتم و سوار اسب هایم می شدم، هر شب ساعت 6 عصر با خانواده ام شام می خوردم. ، تکالیفم را انجام دهم و بخوابم." حدید که یک سوارکار با استعداد بود، از 3 سالگی تا 15 سالگی در مسابقات آخر هفته شرکت کرد.

زمانی که حدید ۱۴ ساله بود، برای به دست آوردن پول خود در یک بار آب میوه‌گیری شروع به کار کرد. در این سن بود که او شروع به رنگ کردن موهای طبیعی بلوند خود کرد. تفاوت در سایه ها به حدید کمک می کند تا مسیر خودش را به عنوان یک مدل جدا از خواهرش بسازد.

حرفه مدلینگ

حدید پس از دبیرستان، کالیفرنیا را ترک کرد تا در مدرسه طراحی پارسونز در شهر نیویورک در رشته عکاسی تحصیل کند. در آن زمان، خواهرش جیجی قبلاً یک مدل موفق بود. حدید خودش را مدلینگ می کرد و خیلی زود به این باور رسید که "در صحنه فیلمبرداری بیشتر از من در مدرسه با عکاسان یاد می گیرد." او تصمیم گرفت مدرسه را ترک کند تا روی این حرفه تمرکز کند. در سال 2015، او اولین باند خود را برای تام فورد در هفته مد شهر نیویورک انجام داد.

حدید افتخار می کند که در 18 سالگی استقلال مالی پیدا کرده است. او روی جلد مجلات متعددی ظاهر شده و با بولگاری، فندی و زیبایی دیور قرارداد بسته است.

اگرچه آنها در یک صنعت هستند، اما هیچ رقابت خواهر و برادری بین حدید و خواهرش وجود ندارد. حدید در سال 2017 به هارپرز بازار گفت: "اکثراً بازارهای ما کاملاً متفاوت هستند و اگر برای کاری رزرو می‌شویم و او آن را دریافت می‌کند یا من آن را دریافت می‌کنم، هر دو برای یکدیگر خوشحال هستیم." حدید علاوه بر حمایت از جیجی و مادرش، یک مدل سابق، دوستان خوبی با سوپرمدل هایی مانند کندال جنر است.

حدید پس از اینکه در ویدیویی برای مجله Love در سال 2018 دیده شد، به دلیل لاغری بیش از حد با انتقادهای آنلاین روبرو شد. او همچنین متهم شده است که به اندازه کافی لبخند نمی زند. حدید به InStyle گفت: "وقتی من مدلینگ را شروع کردم، آنقدر نیروی شدیدی بود که حدس می‌زنم فقط لبخند نمی‌زدم و نمی‌خواستم، و بعد به چیزی تبدیل شد که لبخند نزدم." او توضیح داد که وقتی برای اولین بار مدلینگ را شروع کرد از لبخندش خجالت کشید. همچنین مواردی وجود داشت که او به دلیل بیماری لایم احساس خوبی نداشت.

حدید در طول حرفه مدلینگ خود تجربیات ناراحت کننده تری را پشت سر گذاشته است. در سال 2018، زمانی که یک شکارچی ادعایی در بیرون آپارتمانش در شهر نیویورک ظاهر شد، مجبور شد با پلیس تماس بگیرد. و در حین کار برای ویکتوریا سیکرت، حدید بنا به گزارش‌ها مجبور بود به نظرات عینی در مورد بدنش گوش دهد. در سال 2019، حدید اعتراف کرد که مدل‌سازی لباس‌های زیر زنانه برای سری Savage x Fenty ریحانا «اولین باری بود که در باند فرودگاه احساس می‌کردم واقعاً سکسی می‌کردم» و اضافه کرد: «من در حال انجام نمایش‌های لباس زیر زنانه دیگر بودم و هرگز در باند فرودگاه احساس قدرت نکردم، مانند: لباس زیرم."

در سال 2021، حدید به عنوان بخشی از VS Collective به ویکتوریا سیکرت بازسازی شده بازگشت. او گفت که این تصمیم را به این دلیل گرفت که احساس می کرد شرکت "نه تنها با تنوع بدن، بلکه به طور کلی تنوع زنان" در حال پیشرفت است.

بیماری لایم

در سال 2012، حدید و مادر و برادرش به بیماری لایم مبتلا شدند. این بیماری اسب سواری را که یک فعالیت دوست داشتنی برای حدید بود دشوارتر کرد. حدید گفته است که علائم او با 18 سالگی بدتر شده است. او سردرد، مه مغزی، بی خوابی، اضطراب، اختلال در غذا خوردن و درد مفاصل را تجربه کرده است. او همچنین از خستگی شدید رنج می برد.

حدید در مورد تجربه خود با بیماری لایم در سال 2016 گفت: "زندگی همیشه آنطور که در بیرون به نظر می رسد نیست و سخت ترین قسمت این سفر این است که به جای احساسی که دارید از روی ظاهرتان قضاوت کنید. "

برچسب ها: اخبار هنرمندان , اخبار سلبریتی ها , سلبریتی , بیوگرافی ,

[ بازدید : 9 ]

[ دوشنبه 11 ارديبهشت 1402 ] 20:35 ] [ diyana ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]