معرفی بهترین فود بلاگرهای اینستاگرام

اینستاگرام به پلتفرمی تبدیل شده است که بلاگرهای مواد غذایی خلاقیت و مهارت های آشپزی خود را برای مخاطبان جهانی به نمایش می گذارند. با میلیون‌ها کاربر فعال، اینستاگرام به پلتفرمی عالی برای این وبلاگ‌نویسان تبدیل شده است تا تجربیات غذایی خود را به اشتراک بگذارند و دیگران را برای آشپزی، غذا خوردن و کشف غذاهای مختلف ترغیب کنند. محبوبیت وبلاگ نویسان غذا در اینستاگرام در طول سال ها به طور قابل توجهی افزایش یافته است و انتخاب وبلاگ نویسان را برای علاقه مندان به غذا دشوار می کند. در این مقاله تعدادی از بهترین فود بلاگرهای اینستاگرام را که ارزش دنبال کردن دارند را معرفی می کنم.


اولین فود بلاگر اینستاگرامی که ارزش دنبال کردن را دارد سارا فیلیپس است که با نام @food شناخته می شود. با بیش از 500 هزار دنبال کننده، فید اینستاگرام سارا مملو از عکس های غذایی خلاقانه و زیبایی شناختی است. پست های او نه تنها از نظر بصری جذاب هستند، بلکه دستور العمل های دقیق و نکات آشپزی را نیز ارائه می دهند. وبلاگ غذای سارا فقط به اینستاگرام محدود نمی شود، او چندین کتاب آشپزی نیز نوشته است و در بسیاری از مجلات معروف منتشر شده است. همچنین شما میتوانید برای مشاهده فود بلاگر های معروف ایرانی با ما همراه باشید.


تیگان جرارد


دومین فود بلاگر اینستاگرامی که ارزش دنبال کردن را دارد، تیگان جرارد، معروف به @halfbakedharvest است. تیگان با بیش از 2.2 میلیون دنبال کننده، یکی از محبوب ترین بلاگرهای مواد غذایی در اینستاگرام است. فید اینستاگرام او ترکیبی از دستور العمل های خوشمزه، عکاسی خیره کننده از غذا و نگاه اجمالی پشت صحنه به آشپزخانه او است. پیروی از دستور العمل های Tieghan نه تنها آسان است، بلکه نیازهای غذایی مختلف، از جمله گزینه های گیاهی، گیاهخواری و بدون گلوتن را نیز برآورده می کند.


فود بلاگر Gaby Dalkin


یکی دیگر از بلاگرهای غذایی اینستاگرام که ارزش دنبال کردن را دارد Gaby Dalkin است که با نام @whatsgabycookin شناخته می شود. فید اینستاگرام Gaby با بیش از 800 هزار دنبال کننده، بهشت عاشقان غذا است. فید او مملو از عکس‌های رنگارنگ و پر جنب و جوش است که باعث می‌شود شما آب دهانتان را بیازانید. دستور العمل های Gaby از سفرهای او الهام گرفته شده است و تلفیقی از غذاهای مختلف است. وبلاگ او همچنین شامل برنامه های غذایی، نکات سرگرم کننده، و آموزش های آشپزی است.


مولی

بعدی در لیست، مولی یه، معروف به @mollyyeh است. با بیش از 1 میلیون دنبال کننده، فید اینستاگرام Molly ترکیبی از غذا، خانواده و زندگی مزرعه است. وبلاگ او منحصر به فرد است زیرا او دستور العمل هایی را به اشتراک می گذارد که تحت تأثیر میراث یهودی و چینی او هستند. فید اینستاگرام او ترکیبی از غذاهای شیرین و خوش طعم است و نکات و آموزش های پخت را نیز به اشتراک می گذارد.


دیوید لبوویتز


یکی دیگر از بلاگرهای غذایی اینستاگرام که ارزش دنبال کردن دارد، دیوید لبوویتز است که با نام @davidlebovitz شناخته می شود. فید اینستاگرام دیوید با بیش از 500 هزار دنبال کننده، ترکیبی از دستور العمل های خوشمزه، عکس های سفر و عکس های لحظه ای از زندگی او در پاریس است. دستور العمل های دیوید از عشق او به غذاهای فرانسوی الهام گرفته شده است و او همچنین تخصص خود را در زمینه پخت و شیرینی سازی به اشتراک می گذارد.


علی مافوچی


یکی دیگر از بلاگرهای غذایی اینستاگرام که ارزش دنبال کردن دارد، علی مافوچی است که با نام @inspiralized شناخته می شود. با بیش از 300 هزار دنبال کننده، فید اینستاگرام علی مملو از سبزیجات مارپیچی است که نه تنها از نظر بصری جذاب هستند، بلکه سالم هستند. وبلاگ علی به هنر مارپیچ سازی اختصاص دارد و او دستور العمل هایی را برای همه چیز از پیش غذا گرفته تا دسر به اشتراک می گذارد. دستور العمل های او برای کسانی که به دنبال خوردن سالم و بدون فدا کردن طعم هستند عالی است.


جسیکا مرچنت


آخرین اما نه کم اهمیت، جسیکا مرچنت است که با نام @howsweeteats شناخته می شود. با بیش از 600 هزار دنبال کننده، فید اینستاگرام جسیکا ترکیبی از دسرهای لذیذ، غذاهای آرام بخش و دستور العمل های کوکتل است. وبلاگ او پر از دستور العمل های خلاقانه است که برای هر مناسبتی مناسب است، و او همچنین عشق خود را به همه چیزهای تناسب اندام و تناسب اندام به اشتراک می گذارد.


جمع بندی


در پایان، وبلاگ نویسان غذایی اینستاگرام به تأثیر قابل توجهی در دنیای آشپزی تبدیل شده اند و برای میلیون ها علاقه مند به غذا الهام و خلاقیت ارائه می دهند. وبلاگ نویسانی که در بالا به آنها اشاره شد تنها چند نمونه از بسیاری از بلاگرهای غذایی با استعداد هستند که در اینستاگرام یافت می شوند. این وبلاگ نویسان طیف متنوعی از غذاها، نیازهای غذایی، و سبک های آشپزی را ارائه می دهند که مخاطبان زیادی را تامین می کند. دنبال کردن این وبلاگ نویسان می تواند به گسترش آن کمک کند.

برچسب ها: اخبار هنمندان , سلبریتی , اخبار سلبریتی ,

[ بازدید : 10 ]

[ شنبه 16 ارديبهشت 1402 ] 0:19 ] [ diyana ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]