ماری آزموند کیست؟ + بیوگرافی کامل او

ماری آزموند در 13 اکتبر 1959 در اوگدن، یوتا، در یک خانواده بزرگ نمایشی به دنیا آمد. او اغلب به خاطر همکاری با برادر بزرگترش در نقش دو پاپ دونی و ماری به یاد می‌آید. دهه 1970 آزموند حرفه خود را به عنوان یک هنرمند پرفروش کانتری با آلبوم هایی مانند Paper Roses (شامل آهنگ شماره 1 عنوان)، Steppin' Stone و I Only Want You ایجاد کرد. او همچنین در برادوی و همچنین تعدادی برنامه تلویزیونی دیگر از جمله Dancing With the Stars حضور داشته است.

پیشینه و اوایل زندگی

الیو ماری آزموند خواننده، بازیگر، شخصیت تلویزیونی و تاجر زن در 13 اکتبر 1959 در اوگدن، یوتا متولد شد. تنها دختر از نه فرزند، او در یک خانواده تجاری نمایش غیر معمول بزرگ شد. برخی از برادران بزرگتر او با هم به عنوان برادران ازموند شروع به خواندن کردند. این گروه که توسط پدرشان جورج مدیریت می‌شد، پس از حضور در نمایش اندی ویلیامز در سال 1962 آغاز شد. خواهر و برادرها مهمان دائمی این برنامه شدند و در نهایت به محبوبیت بین المللی پاپ تبدیل شدند.

ماری در کودکی در برنامه ویلیامز نیز ظاهر شد. مجری به شوخی گفت که او «جدیدترین برادر اسموند» است، اما دیری نگذشت که او به خواهر و برادرهای معروفش روی صحنه پیوست. آزموند در خاطرات خود در سال 2001 اظهار داشت که زمان کمی برای یک کودکی معمولی دارد. او و خواهران و برادرانش سخت کار می کردند، "فیلم نامه ها را حفظ می کردند، خواندن آهنگی به زبان سوئدی را یاد می گرفتند... برای یک تور خارجی، روزهای طولانی را به رقصیدن، نواختن ساز و آواز گذراندند." او همچنین نشان داد که در کودکی مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

"رزهای کاغذی" و آلبوم های اولیه

در سال 1973، Osmond اولین طعم موفقیت انفرادی خود را با اجرای آهنگ "Paper Roses" تجربه کرد که به رتبه 1 جدول موسیقی کانتری صعود کرد و به رتبه 5 برتر جدول پاپ رسید. آلبوم بعدی که عنوان تک‌آهنگ را داشت نیز با طرفداران موسیقی کانتری خوب عمل کرد، اگرچه دو تلاش بعدی او، در گوشه کوچک من از جهان (1974) و Who's Sorry Now (1975)، نتوانست با دستاوردهای قبلی او مطابقت داشته باشد.

آزموند در سال 1974 با برادر بزرگترش دانی، دو آهنگ پاپ به نام های "Morning Side of the Mountain" و "I'm Leaving It All Up to You" به ثمر رساند. زوجی سالم و فتوژنیک، آنها در سال 1975 تلویزیون ویژه خود را داشتند. ، که مورد توجه بینندگان قرار گرفت. این باعث شد که خواهران و برادران سال بعد نمایش تنوع خود را داشته باشند.

"دانی و ماری"

Donny & Marie که در ژانویه 1976 شروع به کار کرد، یک برنامه یک ساعته بود که مملو از آهنگ ها و اسکیت ها بود. ماری "کمی کشور" بود در حالی که دانی "کمی راک اند رول" بود، طبق اشعار آهنگ تم نمادین آنها. ماری علاوه بر وظایفی که برای نمایش داشت، تکالیف مدرسه هم داشت، زیرا زمانی که برنامه برای اولین بار پخش شد، تنها 16 سال داشت.

Donny & Marie ستارگان مهمان زیادی داشت، از جمله Paul Lynde، Kris Kristofferson و Andy Gibb. بیشتر از همه، این نمایش بیشتر اعضای خانواده Osmond را به نمایش گذاشت، از برادر کوچکتر جیمی گرفته تا اعضای اصلی برادران Osmond - آلن، وین، مریل و جی. پس از فصل اول، سریال تولید خود را به استودیویی که خانواده در اورم، یوتا ساخته بودند منتقل کرد.

علیرغم شهرت، دانی و ماری هر دو به خانواده خود وفادار ماندند و به کلیسای عیسی مسیح مقدسین آخرالزمان وفادار ماندند. از آنجایی که دین آنها مشروبات الکلی، قهوه، چای و رابطه جنسی قبل از ازدواج را ممنوع می کند، اوسموندها به جای به خطر انداختن اعتقادات خود، به تغییر اشعار آهنگ ها معروف بودند. با پیروی از قوانین والدینش، ماری تا 18 سالگی اجازه نداشت با یک پسر به تنهایی قرار بگذارد. در آن سن، او از قبل به ازدواج فکر می کرد و به مجله People گفت: "من عجله ندارم، اما تا زمانی که 21 ساله شوم، احتمالاً می خواهم جدی باشم. شوبیز برای ابدیت نیست. ازدواج است."

در پایان دهه 1970، مخاطبان تلویزیون از نمایش خواهر و برادر و اجرای آنها از آهنگ های قدیمی تر و خانوادگی تر خسته شده بودند. موسیقی دیسکو و سبک شهری بیشتر، همه چیز را به خود جلب می کرد و باعث می شد که Osmonds با زمانه ناهمخوان به نظر برسند. این نمایش - که در آن زمان با نام The Osmond Family Hour شناخته می شد - در می 1979 پخش شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره علیشمس و دیگر هنرمندان به لینک زیر مراجعه کنید.

https://iraniancelebrity.com/alishmas/

برچسب ها: زندگی نامه , بیوگرافی ,

[ بازدید : 15 ]

[ جمعه 26 اسفند 1401 ] 12:49 ] [ diyana ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]