بیوگرافی گروه مدرن تاکینگ+ بهترین بند موسیقی


Modern Talking یک گروه موسیقی پاپ آلمانی بود که در دهه 1980 به شهرت رسید و با آهنگ های جذاب، تصویر شیک و اجراهای پرانرژی خود به یک حس جهانی تبدیل شد. مدرن تاکینگ که از دیتر بولن و توماس اندرس تشکیل شده بود، ترکیبی منحصر به فرد از موسیقی دیسکو، پاپ و رقص ایجاد کرد که مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود کرد و طرفداران وفادار آنها را جذب کرد. با موفقیت آنها، Modern Talking به نمادهای صنعت موسیقی تبدیل شد و ردپایی پاک نشدنی در صحنه موسیقی پاپ بر جای گذاشت.

دیتر بولن، متولد 7 فوریه 1954، در برن، نیدرزاکسن، آلمان، نیروی خلاق پشت مدرن تاکینگ بود. او از کودکی به موسیقی علاقه داشت و یک نوازنده خودآموخته بود و در نواختن کیبورد، گیتار و درام مهارت داشت. استعداد بولن به عنوان ترانه سرا و تهیه کننده، نیروی محرکه موفقیت مدرن تاکینگ است.

توماس آندرس، متولد 1 مارس 1963، در مونسترمایفلد، راینلاند-فالتز، آلمان، خواننده کاریزماتیک گروه مدرن تاکینگ بود. آندرس که با صدایی روح‌آلود و حضوری مغناطیسی روی صحنه بود، بهترین فویل برای مهارت‌های ترانه‌سرایی و تولید بولن بود. آنها با هم یک شراکت بزرگ را تشکیل دادند که دنیای موسیقی را در طوفان فرو برد.

سفر مدرن تاکینگ به سمت ستاره شدن در اوایل دهه 1980 زمانی که بولن و آندرس در یک استودیوی ضبط با هم آشنا شدند آغاز شد. بولن تحت تاثیر توانایی های آوازی اندرس قرار گرفت و از او دعوت کرد تا به پروژه جدیدش، مدرن تاکینگ بپیوندد. اولین تک آهنگ این دو، "تو قلب من هستی، تو روح من هستی" در سال 1984 منتشر شد و به سرعت به موفقیتی در صدر جدول در آلمان تبدیل شد و راه را برای افزایش شهرت آنها هموار کرد.

صدای مشخص Modern Talking با ملودی های جذاب، ضربات تپنده و آواز متمایز فالستوی بولن مشخص می شد. ترانه‌های آن‌ها اغلب حول محور مضامین عشق، عاشقانه، و دل شکستگی می‌چرخید و اشعار آن‌ها با مخاطبان در هر سنی طنین‌انداز می‌شد. موسیقی مدرن تاکینگ اغلب به‌عنوان «یورو دیسکو» یا «رقص پاپ» توصیف می‌شد و قلاب‌های عفونی و اجراهای پرانرژی آن‌ها آن‌ها را مورد علاقه طرفداران همه ژانرهای موسیقی قرار می‌داد. برای مشاهده بیوگرافی اپیکور بند با ما همراه باشید.

یکی از جنبه های تعیین کننده موفقیت Modern Talking تصویر آنها بود. بولن و آندرس به خاطر لباس های پر زرق و برق، مدل موهای شیک و حضور پر زرق و برق خود در صحنه شهرت داشتند. آنها اعتماد به نفس و کاریزما را تراوش کردند و اجرای آنها برای طرفداران یک لذت بصری بود. موزیک ویدیوهای آن‌ها، با مجموعه‌های استادانه، تصاویری خیره‌کننده، و روتین‌های رقص چشمگیر، نیز عامل مهمی در موفقیت آن‌ها بود. ویدیوهای Modern Talking به یکی از اصلی‌ترین کانال‌های موسیقی در سراسر جهان تبدیل شدند و مترادف با زرق و برق و زرق و برق صحنه موسیقی دهه 1980 شدند.

موفقیت مدرن تاکینگ به کشورشان آلمان محدود نشد. آنها با آهنگ های خود در جدول های برتر در اروپا، آسیا و خاورمیانه به شهرت بین المللی دست یافتند. آنها همچنین طرفداران زیادی در اتحاد جماهیر شوروی داشتند، جایی که موسیقی آنها با وجود مانع زبانی بسیار محبوب بود. موسیقی مدرن تاکینگ از مرزها و زبان ها فراتر رفت و آنها به نمادهای جهانی موسیقی پاپ تبدیل شدند.

سفر مدرن تاکینگ علیرغم موفقیت چشمگیرشان، بدون چالش نبود. در سال 1987، بولن و آندرس به دلیل تفاوت های خلاقانه تصمیم به جدایی گرفتند. بولن به حرفه انفرادی خود ادامه داد، در حالی که آندرس یک حرفه انفرادی را دنبال کرد و بعداً به بازیگری روی آورد. با این حال، تلاش‌های فردی آن‌ها به موفقیتی برابر با همکاری‌شان نرسید و هر دو هنرمند در نهایت در سال 1998 برای راه‌اندازی مجدد Modern Talking دوباره متحد شدند.

اتحاد مجدد Modern Talking با هیجان بی سابقه ای از طرف طرفداران در سراسر جهان روبرو شد. آنها آلبوم های جدیدی منتشر کردند و تورهای کنسرت بسیار موفقی را آغاز کردند و وضعیت خود را تأیید کردند.

برچسب ها: اخبار سلبریتی , اخبار هنرمندان , بیوگرافی , زندگی نامه ,

[ بازدید : 10 ]

[ سه شنبه 29 فروردين 1402 ] 9:14 ] [ diyana ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]